Cornelis & Partners verzekeringen

Zij behoren in België tot de 65 grootste verzekeringsmakelaars. Als middelgroot makelaarskantoor garanderen zij de persoonlijke aanpak en opvolging door één van de zaakvoerders. Zij zijn financieel volledig onafhankelijk en hebben geen enkele juridische binding met een bank of verzekeringsmaatschappij.

Hun positie geeft heel wat voordelen: zo hebben zij gekwalificeerd personeel in dienst (iedereen heeft een Bachelor verzekeringen of een hoger diploma en volgt jaarlijks een opleidingsprogramma van 6 halve dagen). Zij werken met alle verzekeraars en hebben ieder van hen een behoorlijk kritische massa. De persoonlijke aanpak én opvolging door één van de zaakvoerders. Ze zijn financieel volledig onafhankelijk en hebben geen enkele juridische binding met een bank- of verzekeringsinstelling.

Werkwijze van onze partner.

Jaarlijks updategesprek:

De klanten zijn gesegmenteerd in 4 klassen (A, B, C, en D).

Als A klant krijg je een vaste dossierbeheerder op niveau van beheer en op niveau van schadeafhandeling toegewezen. Tevens voorzien zij minimaal jaarlijks een updategesprek met de klant zodat het verzekeringspakket verder mee evolueert met de verzekeringstechnische behoefte. Zij toetsten steeds of de huidige voorwaarden marktconform blijven en verrichten indien nodig marktstudies.

Als B klant voorzien wij een pro-actieve klantbenadering zodat wij uw verzekeringsbehoeftes steeds kennen en u het juiste advies kunnen geven. 

C & D klanten kunnen uiteraard ook genieten van een uitmuntende service bij schade of toelichting rond hun specifieke polissen, doch worden zij niet pro-actief benaderd, behalve bij onderwerpen die in het belang van elke klant zijn. Door deze werkwijze kunnen wij service geven op maat van elke klant.

Waarop mag je rekenen?

  • Comfort: onze partner wil bijdragen tot je comfort. De dienstverlening is zo opgesteld om het je zo makkelijk en comfortabel te maken.
    Zo bieden ze onder andere:
    • betaalcomfort: een vast maandelijks of driemaandelijks bedrag, duidelijke budgetcontrole
    • 24/24 uur telefonische bereikbaarheid
    • een duidelijk online overzicht van je polissen
    • vlotte contactmogelijkheden op kantoor of bij je thuis
    • een ruim netwerk van experts 
  • Gemoedsrust: 'Ken je klant' staat centraal. Om je een op maat gemaakt advies te geven, dienen zij je in de eerste plaats goed te kennen. Veel belang wordt gehecht aan intakegesprekken en jaarlijkse updategesprekken zodat zij op de hoogte blijven van de wijzigingen van je levensloop. Op die manier kunnen zij de verzekeringsrisico's opvolgen en aanpakken, zodat je de nodige gemoedsrust geniet.
  • Transparantie: De samenwerking met de klant loopt steeds in alle transparantie, de klant weet wat hij mag verwachten. Onze partner voorziet steekproeven met de klant rond de werking, zodat hun dienstverlening optimaal verloopt.
  • Prijsbewust: als onafhankelijk makelaar volgen zij de markt van de verzekeraars op de voet. Zij zorgen ervoor dat de verzekeringspremies steeds een optimale prijs-kwaliteitsverhouding hebben.
Wil je op de hoogte blijven van onze artikelen, schrijf je vrijblijvend in op onze nieuwsbrief. 

 

wij bieden ook volgende dienstverlening aan: